Bestellen

Klantenservice en veelgestelde vragen

Klantenservice winkel en helpdesk
Maandag t/m vrijdag van 9:00u tot 17:30

Zaterdag & zondag gesloten

Hulp op afstand
Via deze link kunt u ons hulp op afstand programma downloaden

Beschikbaarheid WhatsApp
Maandag t/m vrijdag van 9:00u tot 19:00u

Zaterdag & zondag van 10:00u tot 16:00u

Winkel / Showroom
Ambachtweg 23

2841MA Moordrecht
Telefoon: 0182 – 762 877
E-mail:      info@computerkeuze.nl

Wil je weten hoe je een bestelling kunt plaatsen op computerkeuze.nl? 
Een bestelling plaatsen is eenvoudig. Je kunt kiezen om online te bestellen en online te betalen, of om een artikel te laten bezorgen op een adres van jouw keuze.

Uiteraard ben je ook van harte welkom in de winkel om je product op te halen.

Een artikel bestellen
Een bestelling plaats je heel simpel door het gewenste product in je winkelmandje te plaatsen door op de groene knop met de tekst “in winkelwagen” te klikken.

Zodra je klaar bent met shoppen, kies je voor afrekenen waarbij je kunt kiezen uit verschillende betalingsmethodes.
Je kunt je bestelling plaatsen met of zonder account. 
Je kunt je bestelling gratis ophalen in onze winkel of kiezen voor het gemak van thuisbezorgen.

Betaling
Online betaal je makkelijk en zonder transactiekosten met iDEAL of met een Computerkeuze.nl cadeaukaart.

Het is ook mogelijk om met PayPal, Creditcard of Apple Pay af te rekenen echter worden hier extra transactiekosten voor in rekening gebracht. De transactiekosten zie je bij het afrekenproces.

Bevestiging van je bestelling
Direct na het bestellen ontvang je een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Heb je deze mail niet ontvangen? Kijk dan even in je ongewenste mail/spam map. Kun je de e-mail hier ook niet vinden, controleer dan of je order op de website vermeld staat bij mijn bestellingen.

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice.

Zeker! Je kunt bij het afrekenen kiezen voor ophalen in de winkel.

Is het product op voorraad in onze winkel in Moordrecht?
Dan kun je je product dezelfde dag ophalen in de winkel.

Let op! Je bestelling kan pas opgehaald worden nadat je de afhaalbevestiging per e-mail hebt ontvangen.

Is het product nog niet op voorraad in de winkel?
Dan kun je het reserveren om de volgende dag op te halen.

Online betaal je makkelijk en zonder transactiekosten met iDEAL of met een Computerkeuze.nl cadeaukaart.
Het is ook mogelijk om met Creditcard of Apple Pay af te rekenen echter worden hier extra transactiekosten voor in rekening gebracht. De transactiekosten zie je bij het afrekenproces.

In de winkel betaal je gemakkelijk met je pinpas, creditcard of contant.

Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.
Betalen in termijnen of betalen bij levering aan de deur is niet mogelijk.

Alle op de website van Computerkeuze.nl vermelde productprijzen zijn inclusief btw.

Bestellingen vanaf €34,95 worden GRATIS bezorgd.
Indien het totaalbedrag van de bestelling lager is worden er verzendkosten á €6,95 in rekening gebracht.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Op werkdagen voor 16:00 besteld = dezelfde dag verzonden!
  • Een kwalitatief goed product
  • Het beste advies, de beste keuze!

In sommige gevallen kan het iets langer duren door drukte bij PostNL.
Maak je geen zorgen, we zorgen ervoor dat jij je product hoe dan ook ontvangt.

Heb je je bestelling binnen 3 werkdagen nog steeds niet ontvangen?
Neem dan contact op met onze klantenservice.

Track & Trace
Voor de zending van onze producten maken we gebruik van PostNL.
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met trackingcode
waarmee je de bestelling kunt volgen via 
Track & Trace van PostNL

Ben je niet thuis? Dan proberen we om je bestelling bij je buren te bezorgen. 
Is dit niet mogelijk, dan bezorgt PostNL je pakket bij een ophaallocatie in de buurt.

Digitale softwarelicenties
Bij aanschaf van digitale software, ontvang je een link per e-mail met daarin een link naar het download bestand en installatie instructie. Check voor de zekerheid je spamfolder indien je nog niets hebt ontvangen.

Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Op de meeste nieuwe producten krijg je 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou bij normaal gebruik niet binnen 2 jaar defect mogen gaan. Op refurbished (gebruikte) producten geldt een garantietermijn van 6 maanden tenzij anders aangegeven.

Retourvoorwaarden

Product defect?
In geval van een defect binnen de garantietermijn is retour sturen gratis.

Je ontvangt na aanmelding van het defecte product een retourlabel per e-mail.

Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Uitzonderingen
Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming
of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.

  • Digitaal geleverde softwarelicenties
  • Cadeaukaarten
  • Maatwerkproducten zoals om maat ontworpen/samengestelde Game pc’s
  • In-ear bluetooth headsets en vergelijkbare hygiënische producten

Zodra we je product in goede staat hebben ontvangen, storten we het bedrag binnen 3 werkdagen retour.

Digitale licenties
Bij het plaatsen van een bestelling met digitale online-inhoud wordt u in het bestelproces erop gewezen dat u door het bestellen akkoord gaat met levering. Verder erkent u dat u uw recht om de overeenkomst te herroepen verliest zodra het downloaden van de digitale inhoud is begonnen danwel per e-mail aan u is verzonden.

Retour sturen per post

1. Meld je retour aan via klantenservice@computerkeuze.nl
     Na aanmelding ontvang je van ons instructies voor het retour sturen.
2. Verzend het product in de originele Computerkeuze.nl doos of andere stevige doos die je goed afsluit.
    Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk.
3. Verwijder waar nodig je data en account.
4. Maak een label aan met onderstaande informatie, vergeet niet het ordernummer toe te voegen
—————————————————————
Computerkeuze.nl
T.a.v. RMA order #vul hier je ordernummer in
Ambachtweg 23
2841MA MOORDRECHT
—————————————————————

4. Breng het pakket naar een PostNL afgiftepunt bij je in de buurt en bewaar je track & tracebewijs, mocht er onverhoopt iets mis gaan met de retourzending.

Kan ik mijn product in de winkel retourneren of omruilen?
Ja, je kunt je product in onze winkel terugbrengen. Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen maar zorg dat je je factuur (digitaal) bij de hand hebt.

Defect?
In het geval van een defect proberen we eerst zelf een oplossing te vinden.

Reparatie
Als dat niet lukt dan zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt opgestuurd of voeren we zelf de reparatie uit.  

Oei! Hebben we een steek laten vallen??
Het spijt ons zeer als je het gevoel hebt gekregen dat je niet op de juiste manier bent geholpen.
Klanttevredenheid staat bij Computerkeuze.nl prominent op nummer 1, echter gaat er aan onze kant heel soms ook wel eens iets mis (meestal niet gelukkig)

Hoe nu verder?
Uiteraard lossen we je klacht graag zo snel mogelijk op. 

De snelste manier is telefonisch contact opnemen met de klantenservice via telefoonnummer 0182 762 877
Je kunt ook een e-mail sturen aan info@computerkeuze.nl waarbij je uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie ontvangt.

Toch niet tevreden met het antwoord of voorgestelde oplossing?
Stuur dan een e-mail aan onze manager Klantenservice (ksmanager@computerkeuze.nl)
Binnen 5 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Computerkeuze.nl
Ambachtweg 23

2841 MA Moordrecht
Klantenservice: 0182 – 762 877

KvK-nummer: 91537312
BTW-identificatienummer Nederland: NL865687742B01

IBAN rekeningnummer: NL23RABO 0143089773
BIC: RABONL2U

Op alle producten en diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing

Computerkeuze.nl is een handelsnaam van Umbrella Hosting B.V.

Thuiswinkel waarborg Logo



Computerkeuze.nl is sinds september 2023 gecertificeerd door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg.
De bij de certificering geconstateerde werkwijze en gehanteerde voorwaarden zijn in overeenstemming met Nederlandse wet- en regelgeving. De (her)certificering vindt jaarlijks plaats.

Welkom bij Computerkeuze.nl – Het beste advies, de beste keuze!

Computerkeuze.nl is ontstaan uit het jarenlange erfgoed van Umbrella Computer Support,  opgericht in 2007 en sindsdien uitgegroeid tot Umbrella Hosting B.V.
In januari 2023 zijn de plannen concreet geworden en zijn we gestart met het 2e bedrijf, gericht op de verkoop van hoogwaardige  computerhardware en service onder de vlag van Computerkeuze.nl. 

Onze kernwaarden, die al sinds de oprichting van Umbrella Computer Support centraal staan, zijn kwaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid.
Bij Computerkeuze.nl geloven we dat technologie toegankelijk moet zijn voor iedereen, zonder in te leveren op service en deskundig advies.
Naast online verkoop via onze webwinkel Computerkeuze.nl zijn we van mening dat je sommige apparaten even wilt zien en voelen. In onze showroom in Moordrecht ben je van harte welkom de producten te komen bekijken en je goed te laten adviseren.

In een markt waar grote webshops en winkels vaak niet meer zijn dan dozenschuivers zonder goed advies en service, onderscheidt Computerkeuze.nl zich door niet alleen scherpe prijzen aan te bieden, maar ook door eerlijk en deskundig advies en support te geven. We begrijpen dat het kiezen van het juiste apparaat soms een lastige beslissing is. Daarom streven we ernaar je te voorzien van alle informatie die je nodig hebt om de beste keuze te maken.
Onze Keuzehulp helpt je in een paar eenvoudige stappen met het kiezen van een laptop of pc.

Ons toegewijde team van experts staat paraat je vragen te beantwoorden en je te begeleiden bij elke stap van je aankoop. Of je nu op zoek bent naar een krachtige desktopcomputer, laptop, Game pc of andere accessoires, Computerkeuze.nl helpt je graag om je keuze te vereenvoudigen.

Bedankt voor je bezoek aan Computerkeuze.nl. We kijken ernaar uit je te mogen helpen bij het vinden van het juiste product of dienst!

Klanten over Computerkeuze.nl
4.9/5
Umbrella - Computerkeuze.nl
4.9
Gebaseerd op 92 beoordelingen
powered by Google
Bauke Van DijkBauke Van Dijk
17:17 18 Apr 24
Snelle levering, leuk team en makkelijke communicatie!
jordy van der houtjordy van der hout
11:34 18 Apr 24
Goede klantenservice en werkende producten.
Dick VinkDick Vink
13:22 05 Apr 24
Geweldige service, binnen 1 dag alle problemen opgelost met service aan huis. Aslan is een kundige en sympathieke medewerker
Fons BakkesFons Bakkes
13:29 27 Mar 24
Office licentie gekocht, liep vast bij installeren, even gebeld met computerkeuze en meteen supersnel geholpen. Prima, zeer vriendelijke service!
Norbert MarcinekNorbert Marcinek
21:37 23 Mar 24
Jim BestJim Best
14:33 25 Dec 23
Goede, snelle en vriendelijke service! Ik heb hier een PC besteld en het was helemaal naar wens, de kwaliteit was top. Ik heb van Alexander erg goed advies gekregen en heb nu een geweldige PC in huis staan!
GwappaGwappa
18:26 20 Dec 23
Ik ben super goed geholpen met het samenstellen van mijn game pc! We hebben eerst een heel leuk gesprek gehad over wat ik allemaal nodig had en toen zijn we samen gaan uitkiezen welke componenten daarbij zouden passen. De pc is enorm snel in elkaar gezet en helemaal klaar gemaakt zodat ik er meteen mee aan de slag kon!Bedankt voor de geweldige service!
FrankFrank
07:38 26 Oct 23
Inmiddels derde pc gekocht bij Umbrella. Niet voor niets: zeer tevreden over informatie, overzetten gegevens oude pc naar nieuwe pc en service door topteam van Umbrella!! Dank!
Cora StreefkerkCora Streefkerk
07:54 18 Oct 23
Altijd vriendelijk en goede service, ben blij dat ik met het crashen van mijn laptop bij dit bedrijf terecht bent gekomen.
Stijn BindelsStijn Bindels
13:44 01 Oct 23
Geweldige service! iPad besteld om 13:00 smiddags en ik had mijn bestelling om 19:00 dezelfde dag al binnen. De bezorgers waren toevallig in de buurt en mijn bestelling was direct meegegeven. Ik werd keurig gebeld door een vriendelijke vrouw of het uitkwam als ze deze meteen zouden bezorgen. Daar word je vrolijk van toch. Als slagroom op de taart bleek ik een gratis upgrade te hebben gekregen op de te ontvangen iPad, want in plaats van de WiFi versie kreeg ik de WiFi+5G versie tegen nul meerprijs. Echt top! Zeker nog eens bestellen hier.
Erik van der MeijdenErik van der Meijden
09:07 23 Aug 23
Zeer betrouwbaar bedrijf en maken waar wat ze beloven!
Olga KantersOlga Kanters
08:48 19 Aug 23
Nadat ik telefonisch contact had gehad met Umbrella werd dezelfde dag al het bestelde, een nieuwe computer, beeldscherm toetsenbord en muis aan huis gebracht en geinstalleerd. Ik ben niet zo slim met de bediening van e.e.a. maar de hulp vanuit Umbrella was heel goed, een aanrader!!Ik ben dus een tevreden klant!
Bart JenseBart Jense
08:11 20 May 23
Perfecte service en heel goed advies. Na installatie hebben we fantastische wifi en geeft de tv prachtig beeld. Kortom, zeer tevreden over Umbrella en is van harte aan te bevelen voor al je ICT solutions.
Frederik SchefferFrederik Scheffer
17:05 18 May 23
Snelle en vakkundige hulp en informatie al dan niet op afstand.Eerste klas!
Kimberley VogelaarKimberley Vogelaar
07:36 24 Apr 23
Superservice
Janny de GrootJanny de Groot
14:33 24 Feb 23
Wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Ben zeer tevreden.
Mohammad AslanMohammad Aslan
08:43 04 Nov 22
Ik was nooit tevreden met onze wifi thuis.Ik heb maar 50mbps gehaald, terwijl ik 200mbps abonnement heb (kpn).Maar met de wifi access point van Umbrella (computerkeuze.nl) haal ik nu zeker 150mbps.Echt top product en fantastisch hulp.
Cora streefkerkCora streefkerk
11:25 12 Oct 22
Zeer vriendelijk en professioneel, na crash laptop alle bestanden heeft Sander weer terug kunnen vinden. Voor een aankoop van een laptop een aanrader met installatie virus scanner.
MarvinMarvin
11:30 31 May 22
Sinds eind april klant bij Umbrella, en tot nu toe een aanrader. Korte lijnen en bijzonder servicegericht! Door toedoen van KPN duurde het langer voordat we en internetaansluiting hadden. Maar Umbrella heeft er voor gezorgd dat we toch "het internet" op konden om die weken te overbruggen, wat een uitkomst was dat!Marvin van we are MOSO
Manon van OnlangsManon van Onlangs
18:10 30 Mar 22
Perfecte, betrouwbare service
Nancy DavilarNancy Davilar
16:10 24 Mar 22
Nooit geweten dat op een paar minuten lopen van mijn huis zo'n fijn bedrijf zit: Umbrella! Ik werd erop geattendeerd door een kennis. Na mijn telefoontje kon ik dezelfde vrijdagmiddag terecht en werd ik hartelijk ontvangen door Alexander. Heldere informatie, rust en enorm behulpzaam heeft hij mij geholpen om tot een goede keuze te komen. Ik ben nu weer helemaal digitaal up-to-date ! Maandagmiddag kon ik alles geïnstalleerd en wel ophalen. Blij mee :-)Wat een topbedrijf: Umbrella
Lars OosterwijkLars Oosterwijk
18:03 21 Feb 22
Voordat ik contact zocht met Umbrella heb ik bij veel andere providers geprobeerd internet te regelen. Hun vertelde mij allemaal dat het niet mogelijk was op mijn locatie.Alexander heeft er echt de tijd en moeite in gestoken om het internet te installeren en het is erg snel en stabiel!Ik ben erg tevreden met de klantenservice die Umbrella aanbiedt en de kwaliteit van het geleverde internet.
JanJan
21:33 17 Dec 21
Snelle, degelijke, betrouwbare, betaalbare en uitstekende service. Ziggo had mij met een niet werkend netwerk achtergelaten na “reparatie” van een storing. Alexander kwam in het weekend langs en heeft de zaak vakkundig en goed opgelost. Hij weet waar hij over praat, is zeer klantvriendelijk en levert goede resultaten. Netwerk keurig opnieuw ingericht en twee keer zo snel achtergelaten. Neemt daarnaast tijd voor je om je vragen te beantwoorden. In een woord: Top!
Muriel van der DraaijMuriel van der Draaij
16:01 18 Mar 20
Als klant van het eerste uur zie ik de kwaliteit en het aanbod van Umbrella alleen maar groeien, terwijl dit niet ten koste gaat van de klantgerichtheid. Alexander heeft daarnaast ook een bijzonder team om zich heen gebouwd, stuk voor stuk betrokken medewerkers die altijd net dat stapje harder zetten en de klant centraal stellen.Umbrella is er niet alleen voor ons wanneer we problemen hebben, maar ze denken ook mee naar (betaalbare) oplossingen wanneer er tot aanschaf overgegaan moet worden. Er draaien nu 3 laptops van Umbrella bij ons in huis, we gebruiken het Umbrella internet abonnement en onze grote hoeveelheid (foto)bestanden staan bij Umbrella in de cloud. Dat is een veilige gedachte!Persoonlijke service (op afstand of aan huis), klantvriendelijke medewerkers (je bent geen nummer!) en een goede bereikbaarheid maken dat de 5 sterren door Umbrella dubbel en dwars worden verdiend!
js_loader

Meer informatie of persoonlijk advies?

Wilt je meer informatie over specifiek product of toch liever persoonlijk advies? Neem dan contact op via één van onderstaande mogelijkheden

0
Je winkelwagen
Je winkelwagen is leegNaar de winkel
Verzendkosten